Copy of Müügitingimused
Tellimine
Lisage soovitud tooted ostukorvi. Veenduge, et toodete suurused jms vastavad Teie valitule. Korvis saate kauba koguseid muuta, samuti vajadusel kaupa eemaldada (vajutades nuppu „eemalda see toode“). Kui olete ostukorvis koguse muudatusi teinud, siis vajutage nuppu „Uuenda ostukorvi“. Kui soovite poes ostmist jätkata, siis vajutage nuppu „Jätka ostmist“.
Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Maksmaˮ.
Ostukorvis valige endale sobivaim Omniva pakipostiautomaat, sisestage oma kontaktandmed ja kauba eest tasumise viis.
Kontrollige üle oma andmed ja tellimuse sisu ning vajutage nuppu “Esita tellimus”.
“Esita tellimus” nupp kinnitab tellimuse andmed ning suunab Teid edasi Internetipanga lehele kus saate tellimuse eest tasuda.
Täpsema juhendi "Kuidas tellida" leiate siit!
Kui olete tellimuse eest maksnud, saadame Teie e-mailile kinnituse koos tellimuse sisuga.
Jackpot-deal.com lehel tehtud tellimusi käsitleme tööpäevadel E-R 9.00-17.00. Kui Te esitate tellimuse reedel pärast kella 16.00, vormistame selle järgneval esmaspäeval.
Müügitingimused
JackpotDeal OÜ võtab vastu makseid Eurodes.
JackpotDeal OÜ toetab makseid läbi kõikide Eesti pankade.
JackpotDeal OÜ ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Tarne
Tooteid müüakse ja tarnitakse peamiselt Eestisse.
Toode saadetakse peale makset ostukorvis Teie poolt valitud Omniva postiteenusesse/pakiautomaati, kes saadab Teile sms ja/või e-maili teel teate kuidas oma paki kätte saate kui see saabunud.
* Soovi korral saame saata tellimuse ka üle maailma igasse riiki. Hind sellest ei sõltu: ei toote hind, ega ka postikulu. Sellisel juhul saadetakse toode kohalikku aadressijärgsesse postiteenusese asutusse.
Standard tarneaeg on 8-25 päeva. Keskmine tarne on 10 tööpäeva Eestisse.
Eriolukorrast tingitult võib kauba tarne võtta kuni 40 päeva mõne toote puhul.
Tarneteenust osutav firma varieerub vastavalt tootest.
Tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja.
Tagastada tuleb toode
Kellele: JackpotDeal OÜ
Tagastuspunkt: Tallinna Mustika keskuse pakiautomaat(OMNIVA) – Karjavälja 4, Tallinn 96115
Telefon: +372 58773456
Tagastamisel, palun saata eelnevalt e-mail : info@jackpot-deal.com
Millist maksesüsteemi aktsepteerite?
Me aktsepteerime kõiki peamisi krediitkaarte (VISA, Mastercard, Discover, AMEX). Ostu sooritamiseks ei vaja Te muud kui pangakontot.
Kas on olemas vahetuskursid?
Kõik meie tehingud põhinevad EUR-s. Kui teie krediitkaart põhineb muus valuutas, arvutatakse teie tellimuse kogusumma vastavalt päevale, mis teie kaardi väljaandja tehingu töötlemise päeval kehtinud vahetuskursi järgi arvutatakse.
Kuidas saab postiaadressi määrata?
Kogu meie maksesüsteem on eesti keeles. Lihtsalt ostu sooritades täitke kõik lahtrid ja olge kindlad, et olete sisestanud kontaktid ja aadressid 100% õigesti..
Kas ma saan pärast tellimuse esitamist oma postiaadressi muuta?
Pange tähele, et teie postiaadressi ei saa pärast tellimuse töötlemist või saatmist paraku muuta. Sellepärast sisestage kindlasti aadress kus selle kindlasti kätte saate - isegi kui võib tekkida ootamatu viivitus nagu COVID-19 teine ja kolmas laine.
Kui kaua saatmine võtab ja kuidas saaksin oma pakki jälgida?
Kohaletoimetamise aeg sõltub asukohast. Saate tracking-koodi mõne tööpäeva jooksul oma e-mailile.
Kui pakk jõuab Eestisse, siis saadab kohalik postiteenus Teile teavituse kas postkasti kirja teel, sms-i või e-maili kaudu, kuidas oma paki kätte saate (postkontor või pakiautomaat). Seega kui näete trackingust, et pakk on kohal, aga teavitust ei tule paari päeva jooksul, siis uurige seda oma kohalikust postiteenusest (Omniva) https://www.omniva.ee/.
Mida teha, kui minu tellimusel on puudu esemeid?
Kui midagi on endiselt puudu või on probleeme, võtke meiega kohe ühendust aadressil info@jackpot-deal.com.
Kui teil on veel küsimusi, võtke meiega otse ühendust e-posti aadressil info@jackpot-deal.com
JackpotDeal OÜ
Registrikood: 16038140